Kärla elanik „Mobiilifirma pole suutnud nädalaga teenust taastada!“

Copy
Elektrilevi suutis nädalaga enam vähem kõik katkestused likvideerida. Mobiilifirma kliendi andmeil pole oma teenust taastada suutnud.
Elektrilevi suutis nädalaga enam vähem kõik katkestused likvideerida. Mobiilifirma kliendi andmeil pole oma teenust taastada suutnud. Foto: Valmar Voolaid / Elektrilevi

Saarte Hääle poole pöördunud lugeja kurjustas, et Tele2 pole siiani suutnud oma 4G võrku Kärla piirkonnas tööle saada.

„Põhimõtteliselt pole mitte mingit infot kätte saada tarbijana, millal internet ja ka HOME 3 koos läbi Tele2 netiga tööle võiks hakata,“ oli tarbija nördinud. „Huvitav, kuidas arved esitatakse? Täies mahus?“ ei suuda ta mõista, miks asi nii kaua aega võtab.

„Räägitakse kriisiks valmisolekust. Mulle nüüd jäänud mulje, et maapiirkonnas on 99% elanikest valmis, aga suurfirmad ei ole. Elektrilevist teame. Mobiilifirmad (ka interneti pakkujad) ei suuda teenust hoida ja taastada generaatoritega elektrikatkestuse korral,“ märkis Kärla elanik. „Lisaks ei suuda Tele2 teenust taastada ka nädal peale elektri taastamist ja keeldub igasuguse info edastamisest.“

Märksõnad

Tagasi üles