Mini Rimi pakiautomaat oli nädal aega rivist väljas

Copy
Itella Smartposti pakiautomaat.
Itella Smartposti pakiautomaat. Foto: Itella SmartPOST

Teisipäeval pöördus Saarte Hääle poole mitu inimest, kes kurtsid, et Kuressaare Mini Rimi pakiautomaat on juba nädalapäevad rivist väljas ja sinna saabunud pakke ei saa kätte.

Smartposti Baltikumi turunduse, kliendikogemuse ja klienditeeninduse juht Annika Parm teatas, et kõnealune pakiautomaat ei töötanud tehnilise rikke tõttu, kuid sai teisipäeval enne tööpäeva lõppu taas töökorda.

"Inimesi, kelle pakid pakiautomaadis ootasid, on sellest ka teavitatud ja näeme, et suur osa pakisaajaid on juba oma pakkidel järel käinud. Vabandust, et sel korral tuli tehnilise rikke tõttu mitmel pakitellijal tavapärasest kauem oodata," sõnas Parm. Ta lisas, et enamasti suudab ettevõte rikked likvideerida enne 24 tunni möödumist, kuid sel korral oli probleem keerukam ja parandamiseks kulus tavapärasest kauem aega.

Tagasi üles