/nginx/o/2020/05/12/13097401t1h468b.jpg)
Riigilaevastik ei suutnud leida viienda parvlaeva ehitajat ka teisel katsel. TS Laevad peab nüüd kaaluma, kas teha kallis klassiremont Väinamere vanakesele Regulale või otsida järgmisest suvest hädavajalikku lisaparvlaeva turult.
Riigilaevastik ei suutnud leida viienda parvlaeva ehitajat ka teisel katsel. TS Laevad peab nüüd kaaluma, kas teha kallis klassiremont Väinamere vanakesele Regulale või otsida järgmisest suvest hädavajalikku lisaparvlaeva turult.
Riigilaevastik on kulutanud uue põlvkonna laeva ehitaja otsimisele üle kahe aasta. Esimesel korral loodeti ultramoodne parvlaev, millest tookord räägiti kui vesinikukütusel töötavast, valmis saada 2026. aastaks ja liinile pidanuks ta tulema oktoobris.