Saarlased on Ajujahil lipuheiskaja ja talveriietega

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Äriideede konkursi Ajujaht logo.
Äriideede konkursi Ajujaht logo. Foto: Ajujaht

Äriideede konkursile Ajujaht läkitati Saaremaalt viis ideed. Üldse kokku esitati 294 äri-ideed ning edasisaajad selguvad juba tulevaks nädalaks.

Turismi ja teenusmajanduse valdkonnas laekus konkursile idee nimega "Erwiini", tegemist on mobiiltelefoni rakendusega, milleks on elektrooniline giid.

Tööstuse ja disaini valdkonnas soovitakse tootma hakata funktsionaalseid laste talveriideid. Idee autor tahab nimelt välja töötada mugavad, lihtsasti kasutatavad ja turvalised talveriided beebidele ja väikelastele. Need aitaksid vanematel lihtsamini väikelaste hügieenitoiminguid teha ning muudavad autosõidud beebidega mugavamaks ja turvalisemaks.

Energeetika ja keskkonna idee on nimega "LightEST". Need tooted on mõeldud inimestele, kes tahavad paigaldada kas sise- või välisruumidesse LED-valgusteid, mis täiustavad nende kodukino või muid kohti.

"FlagDay" nime kandev idee on aga tark lipuheiskamissüsteem, mis täidaks eeskujulikult meie eest seadusega pandud kohustust. Info- ja kommunikatsioonitehnoloogiate valdkonda paigutuv idee "Shipper" on aga deposiitteenus, mis muudab võõrastega veebis kauplemise turvalisemaks.

Kõigist konkursile idee esitanutest moodustavad 65 protsenti mehed ja 35 protsenti naised. Vanim idee esitanu on 73-aastane ja noorim 13-aastane. 54 protsenti idee esitajatest on kõrgharidusega.

Sada parimat äriideed selguvad järgmisel nädalal. Ajujahi korraldusmeeskonna kutsel on sügise jooksul toimunud üritustelt otsepääsu järgmisesse vooru saanud juba kaheksa tiimi.

Tagasi üles