Sisuturundus

Audi Kuressaare murrab müüte

FOTO: Maanus Masing / Saarte Hääl

Reval Auto Esindused OÜ-le kuuluv Audi teeninduspartner ja Audi Approved :plus edasimüüja tegutseb Kuressaares juba 2006. aastast. Kui esialgu tegeldi vaid Audi müügi ja teenindusega, siis õige pea lisandus ka Volkswageni ja Škoda sertifitseeritud teenindus. "Oleme nagu esindused ikka – teeme nende markide puhul kõiki töid," kinnitab Audi Kuressaare teeninduse juht Roland Saar.

FOTO: Maanus Masing / Saarte Hääl

Müüt nr 1 – esinduses on liiga kallis

FOTO: Maanus Masing / Saarte Hääl

Miks klientidel oleks tark käia margiesindustes, mitte mittesertifitseeritud töökodades? Roland Saar tõdeb, et tihti arvatakse esindus kallis olevat. Ta möönab, et võib-olla pisut kallim ongi, kuid sel on omad plussid ja põhjused. "Müüti tuleb murda ja tasub ikka julgelt sisse astuda, küsida, vaadata, tutvuda. Kellelegi suu pihta ei lööda, kui hinnapakkumist küsida," kinnitab teeninduse juht.

Margiesinduses käivadki kõik tööd läbi hinnapakkumise ning Audi Kuressaare esinduse puhul on kliendil alati ette teada, kui palju ükskõik milline töö talle maksma läheb. "Mittesertifitseeritud töökodades ei pruugi kohe, enne tööde algust nii täpset hinda teada ega tegelikult ka seda teada, millal töö täpselt valmis saab," selgitab Saar. "Meil on teada kindlad normtöötunnid, mis tehas erinevate tööde jaoks ette on näinud, ja teame kohe, palju konkreetsele tööle aega kulub."

Kõik hooldustööd tehakse esinduses kindla juhendi järgi, mis on mehaanikule spikriks. Alati on kindlad sammud, mis tuleb autot üle vaadates teha. Paljude klientide jaoks tähendab hooldusesse tulek pelgalt autol õlivahetust. Aga see ei ole nii lihtne. Hooldustöö koosneb paljudest erinevatest kontrollimistest ja reguleerimistest, mida kõike tehaksegi kindla check-list´i alusel.

FOTO: Maanus Masing / Saarte Hääl

"Hooldus on auto põhjalik ülevaatus ja kui klient meie majja tuleb, siis saab ta kogu info selle kohta eelnevalt kätte," kinnitab Roland Saar. Tema sõnul ei pea autol sugugi igal aastal vahetama näiteks kütusefiltrit või küünlaid. "Kui auto käib järjepidevalt esinduses ja meil on tööde ajalugu olemas, näeme, mida järgemööda tegema peab vastavalt sellele, mida ja kuidas tehas on ette näinud."

See ongi üks plussidest, miks hooldada autot margiesinduses. "Kõrvalistes töökodades, mis ei ole margiesindused, sellistele andmetele ja remondijuhistele ligipääsu ei ole. Meil on remondijuhised, meil on tehase tehniline tugi. Kui on keerulisemad küsimused, saame alati maaletooja kaudu tehasest nõu küsida ja saata neile diagnostikaprotokollid – töötame tehase serveriga ja ei pea ise midagi leiutama. See on kõige professionaalsem tugi," kinnitab teeninduse juht.

FOTO: Maanus Masing / Saarte Hääl

Müüt nr 2 – tööriist on tööriist ja mehaanik on mehaanik

Ei ole ikka küll. Margiesinduses on kõikide tööde jaoks spetsiaalsed tööriistad ja seadmed, mida mittesertifitseeritud töökodades ei ole. "Need on Audi, Volkswageni ja Škoda tehase poolt meile kui esindusele spetsiaalsete tööde tegemiseks ette nähtud," räägib Roland Saar.

"Autod lähevad üha keerulisemaks ja seega on järjest rohkem ka probleeme, milleks on vaja spetsiaalseid tööriistu, ilma milleta konkreetseid töid ei olegi võimalik teha."

Ka töötajad on margiesinduses spetsiifiliselt koolitatud. 

"Kõik meie töötajad on koolitatud vastavalt maaletoojate ja tehase nõuetele. Koolitame töötajaid pidevalt, et pakkuda ainult kvaliteetset ja professionaalset teenindust. 

Aastas tuleb ca ühe kuu jagu koolituspäevi kokku," kinnitab Saar. "Lisaks on meil tööl mehaanikuid, kes on siin töötanud esinduse avamisest saati. See on väga suur pluss, sest kogemustepagas, mis neil meestel on, on väga suur."

Nii ongi Audi Kuressaare eeliseks kogemused, tööriistad ja maaletooja tehniline tugi. "Meil on kõik vahendid, et protsess kliendi jaoks algusest lõpuni kvaliteetselt läbi viia!"

FOTO: Maanus Maasing / Saarte Hääl

Müüt nr 3 – pole vahet, kus oma autot pesen

Teoorias võib-olla polegi, aga tegelikult ikkagi on, kui kvaliteeti taga ajada. "Mida ma ka isiklikult väga kiidan, on meie autopesula," ütleb teeninduse juht Roland Saar. Paljud kliendid ehk ei teagi, et Audi Kuressaare ka sellist teenust pakub, aga seda ta teeb. 

"Autopesija on meil tõesti hingega asja kallal," kinnitab Saar. Siin saab kõike, alustades kõige tavalisemast pesust kuni põhjaliku poleerimise ja vahatamiseni ehk kõige lihtsamast välispesust keraamilise vahaga katmiseni. 

"Eks autot saab ka odavate šampoonidega pesta, aga meie autopesulas on premium-klassi pesemisvahendid, mille tulemusena püsib auto kauem puhas," nendib teeninduse juht. "Töö tulemus kiidab tegijat ja klient tuleb ka teinekord!"

Veel üks pluss – autopesula pole ainult püsiklientide autodele mõeldud, igaüks võib esindusse sisse astuda ja autopesu küsida.

Audi Kuressaare teeninduse juht Roland Saar.

FOTO: Maanus Masing / Saarte Hääl

Saame tuttavaks – Roland Saar

Alustasin kunagi siinsamas Audi esinduses 2013. aastal, töötasin kaks ja pool aastat hooldusnõunikuna ning pärast seda Kuressaare Autoteeninduses. Seega kogemust autode valdkonnas on juba pea kaheksa aastat. Läinud aastal tegi Audi mulle uue pakkumise.

Audi otsis mu üles ja nüüd olen siin tagasi, teeninduse juhina. Võtsin väljakutse vastu ja usun, et saame asjad veel paremaks. Kollektiiv on ju töökas. Eesmärk on meil teenindus- ja müügimahtu kasvatada. Kui kliendid on rahul, on ka omanikud rahul! 

FOTO: Maanus Masing / Saarte Hääl

Veel plusse margiesinduse kasuks

Väga head autopakkumised

Reval Auto Kuressaare esindus müüb nii uusi kui ka kasutatud autosid. Uued autod on vaid Audid, Volkswagenid ja Škodad aga vähekasutatud. Kohapeal kogu mudelivalikut ei hoita, kuid ühelgi autohuvilisel pole proovisõit seepärast tegemata jäänud. Samuti on Audi väiksemate uute linnamaasturite hinnad samaväärsed konkurentide pakkumistega, kinnitab Saar. 

Kõikide müügis olevate autodega saab Audi.ee kodulehel tutvuda ja sobivuse korral minna esindusse ostma.

"Automüük on lihtne, kui klient tahab autot osta," ütleb Roland Saar. "Aga kliendile on oluline ka see, kui ta pärast saab korraliku teeninduse. Seega ongi meil ka Volkswageni ja Škoda teenindus."

Uutest autodest on Audi esinduses praegu väga hea pakkumine Audi Q2 mudelile. Pakkumine on kuumaksepõhine, osamaksega 250 eurot. "See on väga hea pakkumine. Ei ole vaja karta salongi sisse astuda, arvates, et siin on jube kallid autod. Ei ole, astuge julgelt sisse!"

Audi kindlustus

Audi Kuressaarest ei saa vaid autot, vaid ka spetsiaalse kindlustuse. Kui sõlmida Audi kindlustus, siis tagatakse su autole vajadusel remont alati margiesinduses. "Kindlustusseltsid ei suuna autot üldjuhul esindusse, et saaks soodsamalt," selgitab Roland Saar. Audi kindlustuse puhul on aga remont garanteeritud margiesinduses ja seda üksnes originaalvaruosadega. See on kõva argument, sest origi-naalvaruosale kehtib ju garantii ja klient saab seega kindlustunde.

Avariide korral on võimalik alati tulla ja oma kahjud esinduses vormistada – kõik saab tehtud. "Kliendi jaoks lihtne läbi käia ja meie tegeleme. Remont käib siis ka hiljem meie kaudu."

Koroonaviiruse leviku ülevaade Eestis ja maailmas.
Vaata statistikat
Tagasi üles