Kuressaare–Tallinna lennuliini hakkab teenindama NyxAir

Copy
Foto: unsplash.com

Mitu aastat veninud Kuressaare–Tallinna lennuliini hange sai lõpuks lahenduse, kui kohus jättis hanke vaidlustuse rahuldamata ning otsust edasi ei kaevatud.

Riigihangete vaidlustuskomisjon jättis Regional Jeti vaidlustuse rahuldamata ning kuivõrd ettevõte ei esitanud Tallinna halduskohtule 28. septembriks kaebust, jõustus otsus, millega Tallinna-Kuressaare lennuliini hakkab teenindama NyxAir.

"Riigihangete vaidlustuskomisjoni otsuse edasikaebamise tähtaeg möödus ja nüüd saab maanteeamet sõlmida uue vedajaga lepingu Tallinna-Kuressaare lennuliini teenindamiseks. See, millal täpsemalt uus vedaja lendama hakkab, selgub, kui leping on sõlmitud," ütles ERR-ile maanteeameti ühistranspordi osakonna juhataja Kirke Williamson.

NyxAir pakkus hankes ühe lennu hinnaks 5215 eurot. Kokku esitas pakkumise viis ettevõtet. Hanke eeldatav maksumus on 16,8 miljonit eurot.

OÜ NyxAir juhataja Jaanus Ojamets.
OÜ NyxAir juhataja Jaanus Ojamets. Foto: Erakogu

NyxAir hakkab pealinna ja Saaremaa vahet lendama 48-kohalise turbopropellerlennukiga ATR 42-500, ütles NyxAiri juhataja Jaanus Ojamets.

NyxAir teenindab praegu oma kaheksa lennukiga tellimus- ja regulaarlende nii Eestis kui ka kaugemal. Alates augustist veab ettevõte reisijaid kahel Rootsi siseliinil, lennates Stockholmi Bromma lennujaamast Malmösse ja Ängelholm-Helsingborgi. Reisid toimuvad lennufirma Air Leap tellimusel. NyxAir teenindab liine kahe 50-kohalise Saab 2000-ga.

Tallinna–Kuressaare lennuliini hankel tunnistati augusti lõpus edukaks lennufirma Nyxair OÜ pakkumus, kuid selle vaidlustas Nordica tütarfirma Regional Jet OÜ.

Praegu veab liinil reisijaid Leedu firma Transaviabaltika, kes samuti konkursile pakkumuse esitas.

Transaviabaltika vaidlustas Kuressaare lennuliini hanke esialgu möödunud aasta lõpul, kuna ettevõte soovis liini teenindada enne 2000. aastat valmistatud lennukitega, mis ei vastanud hankes kehtestatud nõuetele. Lennufirma jäi vaidluses kaotajaks. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles