Meediamajad nuputavad lahendust Omniva järsule kojukande hinnatõusule

Copy
Artikli foto
Foto: Erakogu

Omniva tõstab meediaväljaannete kojukande teenustasu järgmisel aastal rohkem kui kunagi varem ehk vähemalt veerandi võrra. Meediamajade esindajate sõnul pole veel selge, kuidas nad üllatuslikule hinnatõusule reageerivad.

Omniva on andnud äriklientidele teada, et perioodika kättetoimetamise hind tõuseb järgmisest aastast vähemalt 22 protsenti. Seda eeldusel, et ajakirjandusväljaannete kojukande maht ei lange rohkem kui viis protsenti, vahendas ERR.

Kui mahud peaksid langema rohkem, on Omniva teatel suurem ka hinnatõus: iga viit protsenti ületav mahulanguse protsent toob kaasa hinnatõusu 1,2 protsendi ulatuses. Seega, kui väljaannete tellimise maht väheneb kümme protsenti, on hinnatõus juba ligi 30 protsenti.

Tagasi üles