TULEMUSED Õpioskuste talgute võistlusel oli esikoha pärast tihe rebimine

Copy
Lümanda kool
Lümanda kool Foto: Maanus Masing / Saarte Hääl

9. aprill toimus Saare maakonna 5. klasside õpioskuste talgute võistlus. Võistlus toimus igas koolis kohapeal, võisteldi 5-liikmelistes meeskondades keda juhiti läbi interneti keskkonna.

Osa võtsid 11. kooli (Kuressaare Nooruse Kool, Valjala PK, Kuressaare Hariduse Kool, Kuressaare Vanalinna Kool, OG, Lümanda PK, Kärla PK, Muhu PK, Aste PK, Leisi Kool, Salme PK) 5 - liikmelised võistkonnad.

Võistlusel osalenud koolide paremusjärjestus selgus peale ca 3. tunnist mõttetegevust. Väga pingeline oli võistlus 1. koha pärast. 1. ja 2. kohta lahutas vaid 0,1 punkti.

I koht Lümanda Põhikooli võistkonnale koosseisus: Reiko Ratas, Miina-Eliise Koppel, Eliis Teär, Elsa Põld, Linda Maastik (juhendajad Liise Kukk, Kristina Tiitson) 47,7 punktiga. Võimalikud maksimum punktid olid 58 punkti.

II koht kuulus Valjala Põhikooli võistkonnale koosseisus: Mia Bluum, Sten Erik Eist, Pärbel Ellik, Luisa Tambur, Karmo Tambur (juhendaja Liljan Sepp ) 47,6 punktiga.

III koha saavutas Kuressaare Vanalinna Kooli 5b klassi võistkond koosseisus: Anni Tuuling, Eliisabet Usin, Edith Uri, Ida-Mari Narbona, Rasmus Tamm (juhendajad Reene Kanemägi, Ene Grass) 45,8 punktiga.

IV koha saavutas Kuressaare hariduse Kool 45,5 punktiga, V koha Kuressaare Vanalinna Kooli 5 a klassi võistkond 43,6 punktiga ja VI koha Aste Põhikool 41,2 punktiga.

Õpioskuste talgute piirkondlikus voorus oli võimalik viia kompleksülesandeid läbi korraldusmeeskonna poolt antud juhiste abil.

Etteantud ülesanded võimaldasid õpilastel demonstreerida järgmisi teadmisi, oskusi ja hoiakuid: õpiprotsessi (sh ajaplaneerimise, ressursside kavandamise ja sobilike õpistrateegiate valimise) planeerimine, analüüsimine ning kirjeldamine; koostöine õppimine (meeskonnana toimetulek, töö kavandamine ja ülesannete jaotamine meeskonnas); teksti mõistmise oskus ja tekstis sisalduvate teabevõimaluste ära tundmine (nt küsimuste ja diagrammide tõlgendamine ning probleemülesannete mõtestamine).

Tagasi üles