Kuressaare haigla sünnitusosakond sai annetusena 15 000 €

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
SUUR RÕÕM: Kuressaare haiglale tehtud annetust käis pidulikul üritusel vastu võtmas  haigla günekoloog, sünnitus- ja günekoloogiaüksuse vanemarst Thea Rahumeel.
SUUR RÕÕM: Kuressaare haiglale tehtud annetust käis pidulikul üritusel vastu võtmas haigla günekoloog, sünnitus- ja günekoloogiaüksuse vanemarst Thea Rahumeel. Foto: Margus Johanson

Colonna heategevusfond kogus koostöös Ida-Tallinna keskhaigla sünnitusmajaga heategevuskampaania “Aita päästa elu” käigus vastsündinute toetuseks rekordilised 90 680 eurot.

Kogutud summast kasutati 30 000 eurot Ida-Tallinna keskhaigla sünnitusmajale sügavalt enneaegsete laste stabiliseerimislaua ostmiseks ning 45 000 eurot jagati võrdselt Kuressaare, Rakvere ja Lõuna-Eesti sünnitusosakonnale KTG-aparaatide ehk kardiotokograafide soetamiseks.

Uued aparaadid on haiglatele vajalikud, kuna Rakvere haiglal on tänaseni kasutuses olnud kaks KTG-aparaati vanusega 15 ja 20 aastat, Kuressaare ja Lõuna-Eesti haiglal kummalgi vaid üks aparaat, mis on pidevas kasutuses.

Erinevate Eesti haiglate sünnitusosakondi koondava Eestimaa sünnitusmajade toetusfondi tegevjuhi Raili Friedemanni sõnul on nad tänulikud ja rõõmsad, et tänu kõnealusele fondile sai korraga abi kolm haiglat nendele ülivajaliku KTG-aparaadi soetamiseks. “Suur aitäh, et aitate alustada elu!” lausus ta.

2018. aasta lõpus läbiviidud heategevuskampaania osutus seni edukaimaks Colonna eestvedamisel korraldatud kampaaniaks – laste toetuseks annetati kokku 90 680 eurot, mida on oodatust enam kui kolm korda rohkem.

65 000 eurot annetasid sünnitusmajale heategevuslikul galaõhtul osalenud eraisikud ja ettevõtted. Suurimad annetajad olid Colonna heategevusfondi asutaja Roberto de Silvestri, Colonna investeerimisfirma kaasasutaja Andrea Agostinone, mitmed ettevõtte investorid ning külalised. Ülejäänud osa kogunes laiema meediakampaania käigus.

Tagasi üles