JUHTKIRI: Virk ja viisakas

Saarte Hääl
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto on illustratiivne.
Foto on illustratiivne. Foto: pixabay.com

Just selline on üks suurepärane teenindaja. Heatujuline niikuinii. Oskab tajuda klientide soove ja tujusid. Ning jääda rahulikuks isegi siis, kui teenindada tuleb pretensioonikat ja närvilist inimest. 

Nõukaajast mäletavad paljud teenindajate ükskõikset ja isegi põlglikku suhtumist klientidesse. On ju anekdootegi selle kohta loodud sadade, kui mitte tuhandete viisi – küll baarmenidest, ettekandjatest, müüjatest, uksehoidjatest. Osa neist lugudest kindlasti pärit tegelikust elust.

Praeguse aja teeninduskultuuris ei tohiks kliendiga pahurdamisest ja talle nähvamisest juttugi olla. Konkurents ja oma maine eest hoolitsemine on need põhjused, mis panevad teenindavaid asutusi-ettevõtteid klientide rahulolu nimel pingutama. On hulganisti inimesi, kel hea teenindamine justkui veres. Ilma et selleks vaeva nägema ja halvasti sobivat rolli etendama peaks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles