Kuressaare postkontorist külastanud isiku sõnul oli kontor rahvast täis, kuigi ukse peal oli silt, et siseneda võib üks klient korraga.
Kuressaare postkontor ei suutnud tagada kriisiolukorras ettenähtud nõudeid
"Minu teada oli tänasest nõutav ka kõikidele teenindajatele suumaskid- neid seal ei olnud," rääkis kodanik.
Vaid ühele teenindajal oli oma rätikuga tehtud mask, ka puudus kontoris käte desinfitseerimise võimalus. "Vähe sellest, üks töötaja tundus haiglane olevat, pidevalt kõhis," vahendas külastaja. "On väga suur tõenäosus, et see kontor on koht, kus nakkuskolle levib."
Omniva meediasuhete juht Mattias Kaiv ütles, et Omniva kontrollis Saarte Hääle poole pöördunud isiku väiteid kohapealt. Selgus, et inimesed kipuvad uksel olevat silti tõesti tähelepanuta jätma, mistõttu asus üks teenindajatest postkontorisse sisenemist ukse juures isiklikult jälgima ja vajadusel piirama.
Omniva palub kõikidelt inimestelt eriolukorras mõistvat suhtumist ja „1 klient korraga“ reeglist kinnipidamist. Ükski töötajatest Kaivi sõnul haige ei ole ning puuduvad ka kõikvõimalikud kergemad sümptomid.
Klienditeenindajad on vastutustundlikud nii klientide, kolleegide kui ka oma tervise suhtes ning igasuguste haigussümptomitega töötajad on kohustatud püsima kodus. Ühtlasi on klienditeenindajad varustatud desinfitseerimisvahenditega.
Omniva rõhutab, et postkontorit peaks praegu külastama ainult äärmise vajaduse korral ning võimalusel tuleks eelistada iseteeninduskanaleid – postmargid, ümbrikud, kaardid Omniva e-poest tarnega postkasti või pakiautomaati; pakitoimingud eelvormistada veebis ning teha pakiautomaadi juures.
Nii saab inimene postitoimingutel vältida inimkontakti. Samuti on võimalik saadetisi tasuta pakiautomaati suunata või hoiutähtaega nii pakiautomaadis kui postkontoris tasuta pikendada.Postkontoris maksmisel palume klientidel võimalusel tasuda pangakaardiga.