Probleemid üleveoteenuse piletimüügiga

TS Laevad.

FOTO: TS laevad facebook

Toimetuse poole pöördus Siret Kirsipuu, kes ei ole rahul Virtsu ja Kuivastu vahet sõitvate parvlaevade piletimüügiteenusega. Pärast  operaatori vahetust on tema sõnul piletimüügiga pidevad probleemid, viimasel hetkel sadamasse saabujatele müüakse kallimaid pileteid, suurendades reisijate arvu või jäetakse arvestamata püsielaniku soodustus. 

Nii oli Kirsipuu väitel tema hiljuti ostetud piletitel erinev hind ning ühele piletile lisati täispiletiga reisija, kuigi ta reisis üksi. Seda on võimalik kontrollida sadamakaameratega. 

Kirsipuu saatis laevafirmale kirjalikud küsimused ja suhtles reederiga ka telefoni teel. Nüüd ootab  ta laevafirmalt selgitust ja rahalist kompensatsiooni arveldusarvele. Ametlikku vastust, miks laevafirma raha tagasi ei kanna, pole tema kinnitusel aga tulnud.

Ave Metsla.

FOTO: Erakogu

Kommenteerib TS Laevade juhatuse liige-teenindusvaldkonna juht Ave Metsla: 

TS Laevad on saanud pöördumise Siret Kirsipuult. Meie teenindaja võttis temaga telefoni teel ühendust ning soovis täpsustada pöördumise asjaolusid. Siret Kirsipuu ise rääkida ei soovinud ja suunas kõne meesterahvale. 

Teenindaja selgitas olukorda ja telefonivestluse järel oli jõudnud arusaamisele, et mure on lahendatud ja klient esialgu kirjalikku vastust ei soovinud. 

Vabandame kliendi ees, kui olime tema ootust valesti mõistnud. Võtame kindlasti temaga veel kord ühendust ja selgitame olukorra uuesti üle ning edastame ametliku kirjaliku vastuse. Vaatame ühtlasi üle oma protsessid kliendipöördumiste käsitlemisel.

Segadus tekkis asjaolust, et Siret Kirsipuu on alles registreerinud end Saaremaa püsielanikuks ning ei osanud kassas ise pakkuda ID-kaarti, vaid eeldas, et teenindaja küsib seda. Kõikidel tema poolt esitatud piletitel oli kirjas 1 auto ja 1 reisija.  

TS Laevad palub reisijatel kontrollida piletid ja tagasiantud raha üle kassa juurest lahkumata. 

Samuti pöörame tähelepanu, et püsielanikud või mõne muu soodustuse õigusega reisijad peavad ise andma klienditeenindajale isikut tõendavad dokumendid. 

Üldjuhul on suurem osa püsielanikest teadlikud, et püsielaniku soodustuse saamiseks tuleb kassas enne piletiostu esitada ID-kaart. ID-kaardi esitamisel tehakse päringud riiklikest registritest ja nende andmete alusel vormistatakse pilet. 

Piletihinnad ja soodustused on kehtestatud majandus- ja taristuministri määrusega ning fikseeritud hinnakirjas ning vastavalt meie üldtingimustele TS Laevad neid ise ei korrigeeri. 

Piletihinnad on avaldatud meie veebilehel. 

Tasub tähele panna, et reedestele pärastlõunastele väljumistele mandrilt ja pühapäevastele pärastlõunastele väljumistele saartelt on piletihindadele kehtestatud kõrgem koefitsient. 

Palume reisijatel piletihindade ja -tüüpidega tutvuda meie kodulehel praamid.ee ja kassast piletiostu korral vajadusel täpsustada, mis tüüpi piletit soovib inimene soetada.

Tagasi üles