Postimehe ajakirjaniku Jaano Martin Otsa kirjutatud artikkel baseerub põhiliselt Suure väina püsiühendusega ja Saaremaa silla keskkonnamõju strateegilise hindamisega tegelevate ametnike ja ekspertide kommentaaridel. Kui eelmises, aastail 2009–2012 tehtud töös "Sõitjate ja veoste üle Suure väina veo perspektiivse korraldamise kava koostamine ja keskkonnamõjude strateegiline hindamine" käsitleti nii silla, tunneli kui ka parvlaevaühenduse säilitamise teemat, siis praegu töös olevas variandis viimasest enam ei räägita.
Oma mitmekordsele küsimusele, miks seda ei käsitleta, olen saanud vastuseks, et seda ei olnud lähteülesandes. Teiseks muudatuseks tulebki pidada asjaolu, et projektiga tegeleb eelmise töö tellijaks olnud maanteeameti asemel rahandusministeerium. See aga tähendab, et tegemist ongi poliitilise tellimusega.