TS Laevade operaatorleping on poole peal. Uue vedaja esimesse viisaastakusse on mahtunud alustamise kasvuraskused, reisijate hulga jätkuv suurenemine ja teenuse kasutajate muutuvad ootused. Ilmnenud on ka Türgis ja Poolas ehitatud laevade puudused, mistõttu pole üllatavad ringlema hakanud mõtted päris uute laevade vajadusest.
JUHTKIRI ⟩ Seda paati pole tehtud linnuluust
Parvlaevaliikluse uue veoperioodi riigihange on täiesti juhuslikult sattunud aega, kus riik üleveohindu märkimisväärselt tõstab. Seda sõltumata asjaolust, et operaatorfirma on teeninud viimastel aastatel stabiilselt 7–8 miljonit eurot kasumit.
Ametkonnad ei kiirusta uue liinihanke üksikasju enne selle väljakuulutamist avaldama. Märgitakse vaid, et pakkuja peab tagama neli põhilaeva ja ühe lisalaeva. Millistele tingimustele peavad need vastama ja kas olemasolevad laevad nende alla sobituvad, on veel teadmata.