Saada vihje

"Raamist väljas" aktsioon Saarlased käisid Soome laeval turiste tinistamas

Eckerö Line on sel kevadel käivitanud meeleoluka FeelGood Weeks sarja, mille raames oli eilne päev pühendatud Saaremaale ja Hiiumaale.

“Ilmselt ei meie ega Eckerö ei osanud “jah” öeldes arvata, kui töömahukaks see planeerimine kujuneb,” tunnistas Visit Saaremaa turunduse peaspetsialist Kristina Mägi päev pärast toimekat teemapäeva Soome laeval. “Aga me võtsime ka oluliselt suuremalt ette, kui enne meid olnud piirkonnad ja Eckerö oli meiega väga rahul, mis sest, et tööd meiega oli palju.”

Mainekujunduslikult oli tema hinnangul tegemist toreda projektiga. “Kas see ettevõtjatele ennast ära tasus, ei tea. Aga samas, Eckerö ei võtnud osalemise eest ka raha, nii et ettevõtjale oli see vaid inimese ja lähetuse kulu,” arutles Mägi.

Kommentaarid
Tagasi üles