Tasuta maakonnaliini buss ei võtnud mind Ratla bussipeatusest peale! Sõitis julmalt peatusest mööda ega võtnud isegi hoogu maha.
REPLIIK: Tasuta buss sõitis mööda kui postist
Liin nr 5102 peatub Ratlas kell 10.30. Ma ei sõida sellega mitte esimest korda. See on maakonnaliin ja bussi ukse kõrvale on suurelt kleebitud silt “Tasuta”.
Varemalt on mul paaril korral olnud bussis nii palav, et võta või trussikute peale. Mis pagana teeninduskvaliteedist me räägime! Väga eestlaslikult tahaks nüüd kuhugi ja kellegi peale tõsiselt kaevata. Terve mu päevaplaan on bussijuhi hoolimatuse pärast sassi löödud! Nüüd olen 15 minutit “igaks juhuks” uut bussi oodanud. Hakkan kodu poole tagasi jalutama, et ikkagi usaldusväärse OMA sõiduvahendiga linna minna.
Kuhu ma peaks pöörduma, et saaksin mingi adekvaatse tagasiside? Kas kodanikul on võimalik saada mingit kompensatsiooni – näiteks selle eest, et minul kui ettevõtte esindajal tekkis “saamata jäänud tulu” või moraalse kahju tekkimise eest? Või millised on üldse kodaniku võimalused sellises olukorras?
Selliste avalike teenuste puhul olen ma kaotanud usu, et mano o mano suhtlus tulemusi tooks. Enamasti ei toimi ka leheveergudel hädaldamine, kuid siis on vähemalt lootust, et asja võetakse vähemalt sellel hetkel vähe tõsisemalt.
AMETNIK VASTAB
Ülle Magus-Lehtmäe, AS-i GoBus Saaremaa logistik:
Täname tagasiside eest! Meiega pole see reisija kahjuks ühendust võtnud. Palume sellistel puhkudel pöörduda otse bussifirma poole.
Bussijuhi sõnul ta reisijaid bussipeatuses ei näinud ning kuna ka bussist väljuda soovijaid polnud, siis jätkas buss sõitu. Soovitame bussi oodates seista kohas, kus bussijuht inimest näeb, sest siis oskab ta siseneda soovijaga arvestada. Bussi möödumise ajaks võib tõepoolest olla pisut hilja märkamiseks. Bussijuht omakorda peab veenduma, kas peatuses on siseneda soovijaid. Sellises heas koostöös bussijuhi ja reisijate vahel sujub sõit kindlasti paremini. Omalt poolt palume vabandust, et antud juhul selline olukord tekkis.