JUHTKIRI: Suurem valik

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Pilt on illustratiivne.
Pilt on illustratiivne. Foto: unsplash.com/Daniel Frank

Tarbija silmis on konkurents nii kaubanduses kui ka meditsiiniteenuste pakkujate osas igati teretulnud nähtus. Sest – mida rohkem võimalusi ja valikut, seda parem.

Kuigi Saare maakonnas näikse hambaarste justkui jätkuvat, on neid 30 000 inimese kohta ilmselgelt liiga vähe. Kui tegemist on spetsiifilise probleemiga, ei pruugi patsient kohapealt abi saada, vaid peab oma mure lahendamiseks mandril tegutseva spetsialisti juurde sõitma. Kes sõidab, kes aga lööb käega, mõeldes: peaasi, et hullem ei saa. Kui suur on aga tõenäosus, et probleem iseenesest laheneb või hullemaks ei lähe? 

Kuigi Kuressaares tegutseb ka hambapolikliinik, töötab osa maakonna hambaarstidest siiski üksi, iseenda tööandjana. See tähendab aga, et võimalused diagnostika ja ravi seisukohalt küll suurepärast, ent samas väga kallist aparatuuri soetada ei pruugi olla sugugi nii head kui suuremates ettevõtetes. 

Mitmekesi koos töötamisel on seegi pluss, et saab kolleegidega konsulteerida ja üheskoos raviplaani paika panna. Just nii leiab üks tohter, kes peagi Kuressaares avatavas CityDentali hambakliinikus tööle asub.

Tagasi üles