/nginx/o/2012/08/13/12015541t1hbe6c.jpg)
Võrdlemisi särava tulemusega lõpetasid äsjase Grossi Toidukaubad Viru ralli esimest hooaega neljarattaveolisel autol võistlevad Timmu Kõrge ja Erki Pints. Poodiumikohti korjasid teisedki saarlased.
10.–11. augustil peetud Grossi Toidukaubad Viru ralli lõpetas 33 autot. 67 alustanud võistluspaarist katkestasid sõidu erinevatel põhjustel enam kui pooled, sealhulgas jäid eelviimasel katsel edasisest võistlusest kõrvale liidrikohta hoidnud Georg Gross - Raigo Mõlder, kelle Ford Focus RS WRC 08 võistlusmasinal mootor üles ütles.
Teisel kohal olnud Karl Kruuda ja Martin Järveoja jätsid sõidu pooleli, kui nende Ford Fiesta S2000-l pärast kokkupõrget rajaäärse kiviga vedrustus purunes. Nii kerkisid liidriteks kolmandal positsioonil olnud Aleksei Lukjanuk ja Aleksei Arnautov. Tänavu Eestis ühe ralli juba võitnud venelasi võeti pärast viimast katset Rakveres finišipoodiumil vastu kui võitjaid, kuid järgnenud tehnilises kontrollis tuvastati, et külalisvõistlejate Mitsubishi Lancer Evo 9 väljalaskesüsteem ei vastanud tehnilistele nõuetele, ning nende tulemus tühistati.
Seeläbi mõnevõrra ootamatu lõpplahenduse saanud Eesti meistrivõistluste etapi võitis mitmekordne rallimeister Rainer Aus. Teise tulemusega lõpetas Rakvere linnas ja Lääne-Virumaa teedel sõidetud võidusõidu Timmu Kõrge. Koos Erki Pintsiga Mitsubishil kihutanud saarlane jäi võitjast 7,1 sekundi kaugusele.
"Olen väga rahul. Tipp-topp ralli ja tegime siin korraliku tulemuse. Suuremaid jamasid polnud ja siit on hea edasi minna järgmistele etappidele," sõnas Kõrge.
Koos kaardilugeja Simo Koskineniga üldvõidu ja N4-klassis esikoha saavutanud Rainer Aus ütles Saarte Häälele, et temale tuli Timmu Kõrge sedavõrd hea saavutus üllatusena. "Eelmistel rallidel näidatud kiiruse järgi võis siiski arvata, et ta on küsija-mees," lausus võitja.
Väga pingeliseks kujunes võistlus ka rahvuslikus E-rühmas. Viimase katse eel oli liidrikohal Sar-Tech Motorspordi rallipaar Ago Ahu - Kalle Ahu. E11-klassi BMW-ga võistelnud vennad pidid sõidu paraku viimasel katsel diferentsiaaliprobleemide tõttu pooleli jätma. Nii saavutasid E-rühmas võidu E10-klassi Toyota Starletil võistelnud saarlased Lembit Soe ja Ahto Pihlas. E10-klassis olid kolmandad Ladaga sõitnud Rando Turja ja Ain Sepp.
A6-klassis jõudsid poodiumile Oti ralliklubi ridades kihutanud saarlased Rasmus Uustulnd ja Imre Kuusk. Autol Ford Fiesta R2 "Tänak Edition" sõitnud saarlased kaotasid klassivõitjaile 2 minuti ja 2,1 sekundiga.
Saaremaa meestest katkestasid võistluse tehniliste probleemide tõttu Einar Soe ja Tarmo Kaseorg (Toyota Starlet), Erkko East ja Margus Brant (Ford Escort) ning Kenneth Sepp ja Rein Reinsalu (Citroën C2).
[nggallery id=20]