Kolmapäeva varahommikul, umbes kella poole viie ajal toimus Lossi tänaval maja nr 14 ees liiklusavarii. Kokku põrkas kaks autot – registreerimisnumbriga auto nr 1 ja auto nr 10.
Liiklusavarii Kuressaares Lossi tänaval 15. juulil 1931
Nr 1 oli Saare maavalitsuse sõiduauto ja ajalehes juhi nime ei mainitud. Auto nr 10 kuulus A. Maripuule. Mõlemad juhid pääsesid vigastusteta, kummaski autos kaassõitjaid ei olnud. Küll aga said kannatada autod. Seejuures maavalitsuse oma nii rängalt, et omal jõul paigalt enam ei liikunud. Auto oli maavalitsuses kasutuses olnud viimased paar aastat.
Hobutranspordist loobus maavalitsus alles 1929. a kevadel, mil müüdi viimane hobune ja vallandati kutsar. Sama aasta maikuus jõudsid Tallinnast kohale esimesed tellitud autod – kõigepealt kergeveoauto ja seejärel sõiduauto.
Õnnetuse põhjuste kohta andis ajaleht Meie Maa teada järgmist: “Nagu kuuleme, on kokkupõrge juhuslikult sündinud. Nii ei saa kumbagi autojuhti meelega kokkupõrke tekitamises süüdistada.”
Sündmuskohal käinud ja asja lähemalt uurinud ajakirjanik vihjas oma kirjutise lõpus maavalitsuse autojuhile kui võimalikule süüdlasele. Ta oletas, et maavalitsuse autojuht oli öisest ringisõitmisest väsinud ja tema põhjustaski avarii tähelepanematuse tõttu. Kindel oli see, et “Samal ööl sõitnud maavalitsuse autoga maavalitsuse esimees M. Neps ja kuuldavasti sõidutatud sellega ka mõningaid tähtsamaid pidulisi kuursaalist suvekuninganna valimistelt koju”.
Teisipäeva õhtul oligi kuursaalis suurejooneline suvekuninganna valimise pidu.
Kohal oli ka maavanem Mihkel Neps, sest konkursil osales teiste seas maavalitsuse inseneri abikaasa.
Kuninganna ja printsessid kuulutati välja öösel kell kaks. Pärast Nepsi tervituskõnet kestnud tants ja trall varahommikuni.