Saarlased võitsid laupäeval ERC3 ja ERC3 Junior arvestustes kaheksast katsest viis. Kuuendal katsel kaotati aega kohtunike näidatud punase lipu tõttu. Pühapäevastele katsetele mindi vastu 27,9 sekundilises edus.
Torn–Pannas hoiavad pärast laupäevast võistluspäeva oma klasside esikohti
Autoralli Euroopa meistrivõistluste (ERC) hooaja neljandale etapile anti reede õhtul start Ungaris, Nyíregyháza linnas. Võistluse avakatsena sõideti õhtupimeduses 2,4 km pikkune linnakatse. Ungaris ERC3 Junior klassi meistritiitlit jahtivad Ken Torn – Kauri Pannas (Ford Fiesta Rally4) alustasid võistlus oma klassi teise ajaga. Katsevõitjatest jäid saarlased maha 1,2 sekundiga, kuid seda suuresti tänu sellele, et katse stardis puudusid stardikell ja stardituled.
Õige võistlus sai alguse laupäeva hommikul, kui ees ootas kaheksa sügiseselt libedal asfaldil sõidetud kiiruskatset, mille jooksul läbiti 118,78 katsekilomeetrit. Hoolimata libedatest teeoludest alustasid eestlased väga heas tempos, võitsid kaks esimest kiiruskatset ja tõusid klassi liidriteks.
Päeva kolmandal katsel tegid Torn – Pannas väikese sõiduvea, mille järel pidid tagurdama ja kaotasid konkurentidele aega. Hoolimata ajakaotusest jätkati ERC3 Junior klassi liidrina, nende edu teiseks tõusnud hispaanlaste Josep Bassas Mas - Axel Coronado Jiménez (Peugeot 208 Rally4) ees oli 24 sekundit.
Laupäeva katsete esimese ringi lõpetas 10,19 km katse, mille keskel eestlaste Ford Fiesta rehv purunes. Mehed otsustasid rehvi mitte vahetada ning nii katse lõpuni sõita. Hispaanlastele kaotati katsega 35,6 sekundit, mis tähendas, et eestlased kukkusid ERC3 Junior arvestuses teiseks ja jäid nüüd liidritest maha 11,6 sekundiga.
Peale hoolduspausi ootas võistlejaid ees hommikuste katsete kordused. Kohe esimesel sõitsid eestlased väga heas tempos, kuni kohtunikud nende hoo punase lipuga maha võtsid eespool startinud võistluspaari avarii tõttu. Katse võit hispaanlastele, kes suurendasid edu eestlase ees 24,1 sekundile.
Järgnevana ootas ees võistluspäeva pikima katse kordusläbimine, millel eelmisel katsel aega ära andnud Torn gaasi põhja surus. Eestlane edestas katse finišis Bassas Masi koguni 36 sekundiga ning tõusis 11,9 sekundiga taas ERC3 Junior klassi esikohale.
Torn – Pannas võitsid ka kaks järelejäänud katset ning läksid ööpausile ERC3 Junior ja ERC3 klassi esikohtadel. Kaheksast laupäeval sõidetud kiiruskatsest viis võitnud eestlaste edu teisena jätkavate hispaanlaste ees on enne pühapäevaseid katseid 27,9 sekundit.
„Päev oli sündmusterohke ja palju üllatusi muda näol, mis teel oli. Viiendal katsel purunes katse keskel rehv. Pidurdusmaal oli üks paha lohk, millest läbi sõitmise tagajärjel läks rehv hetkega tühjaks. Kuna tegemist oli betooni peal sõidetava katsega, siis veljest midagi suurt järele ei jäänud. Hoolimata sündmusterohkest päevast nautisime iga hetke autos. Homme (pühapäeval - toim) on veel pikk päev minna ja keskendume oma tegemistele ning naudime edasi," rääkis Ken Torn.
„Iseenesest oli päris põnev päev. Ühel katsel ei õnnestunud mahapööre, ühel purunes rehv. Ise ma väga aegasid ei jälginud, sest arvasin, et oleme suurest mängust väljas aga nagu näha, Ken võttis kiirusega kõik tagasi. Olen rahul ja üks tugev päev veel minna," nentis Kauri Pannas.
Ungari ralli jätkus pühapäeval seitsme kiiruskatsega, mille jooksul läbitakse 69,88 katsekilomeetrit.