Sander Teras, Saaremaa ühisgümnaasiumi abiturient:
Mina julgen öelda, et need väited, et distantsõppe tõttu teadmistes lüngad tekivad, peavad paika. Ise olen siiani suutnud õppimist küll järje peal hoida, kuid õpilasi, kes tunnevad distantsõppe negatiivseid külgi, on ümberringi hulgim. Käimasolevalt õppeaastalt ei looda ma midagi, aga endalt ootan veidi rohkem sihikindlust.
Indrek Peil, Saaremaa ühisgümnaasiumi füüsikaõpetaja:
Annan tunde gümnasistidele ja põhikooliosas hariduslike erivajadustega õpilastele. Kui rääkida gümnasistidest, siis minu hinnangul ei ole nende teadmised eelmise, osaliselt distantsõppel möödunud aastaga kehvemaks jäänud. Küll aga on distantsõpe kontaktõppest väsitavam – nii õpilastele kui ka õpetajale. Kui anda tunde ja ülesandeid interneti teel, siis peavad kõik kaasa tegema. Tavaliselt on ju nii, et klassis olles saab õpilane end välja lülitada, muid asju mõelda, mitte kaasa teha – kui just otse teda ei küsita. Veebipõhisel õppel sai vähemalt minu füüsikatundides igaüks iga päev hinde. Ja pigem olid need hinded paremad kui tavaliselt, sest kõik tegid kaasa ja lünki teadmistes ei saanud tekkida. See oli aga väsitav – kogu aasta niimoodi ei jaksaks. Õpetajal võtab ettevalmistus aega vähemalt kaks korda kauem.
Jõuluvaheaeg kestis seekord küll kahe nädala asemel kolm nädalat, aga usun, et jõuame kogu materjali enam-vähem läbi võtta. Tunnen ju oma ainet ja tean, mis on oluline ja mis vähem oluline. Kui mingi vähem oluline teema vähem puudutatud saab, ei takista see edasi minemast.