Saarlase Dagmar Korgi ja tema hiidlasest partneri Karol Karu lastele mõeldud hariduslik äriprojekt Nupu jõudis Ajujahi konkursil kümne parema hulka, mille seast selgub ka võitja.
Nupu jõudis Ajujahi tippu koroona ja sünnituse kiuste
“Me oleme väga rõõmsad, see oli päris huvitav seiklus,” ütles Dagmar Kork, viidates, et TOP30 hulka pääsenud ning pärast videoklipi esitamist ja vestlust žüriiga esikümnesse edenenud Nupu meeskond suutis mängus püsida vaid üle noatera.
Kork rääkis, et esmalt hakkas kaarte segama koroona, millesse ta enne video filmimist haigestus ja mida raskelt põdes. Otsustati, et video teeb valmis viimaseid päevi lapseootel Karol, kuid loodus tahtis teisiti ning filmimise päeval algas sünnitustegevus.
“Ta filmis videoklipi tuhude vahel,” ütles Dagmar. Lisaks videole jõudsid nad natuke ka edasisi plaane pidada ning Karol sõitis koosolekult otse sünnitusmajja. Kusjuures tuli välja, et Karol oli arvatavasti Dagmari käest saanud koroona: ta oli küll asümptomaatiline, kuid pidi ikkagi kahjuks üksi sünnitama. Nüüd on kõik kolm asjaosalist kenasti elu ja tervise juures.
“Sellel laupäeval olime siis otse žürii ees, mina olin tervenenud ja Karolil nädalane beebi käes,” lausus Dagmar, lisades, et pingutus tasus end ära ning pilet kümne parema sekka saadi kätte.
Edasi läheb Ajujaht telesaadetena TV3-s ja esimene saade jõuab ekraanile 8. aprillil. Sarja peaauhinna võitja selgub 27. mail.
Mis on Nupu?
Nupu äriidee on sündinud Dagmari soovist oma lapsele värve õpetada. Nupu kaubamärgi all pakutakse lapse arengut toetavaid füüsilisi mänguasju, mis on samaaegselt kaasahaaravad ja arendavad. Hetkel on põhitoode magnettahvel ning sellele sobituvad postrite ja magnetite õppekomplektid. Komplektid on vahetavad, toimivad süsteemina ning kasvavad koos lapsega.