“Kes on kunagi midagi turundanud, on kindlasti tähele pannud, et parim strateegia on siduda müük mõne toreda identiteediga. See trikk on nii tõhus, et muudab kogu ülejäänud majandusteooria pelgaks peenhäälestamiseks,” kirjutab Anseküla mees Oliver Parrest.
Tellijale
Saaremaa identiteet kui majanduslik ressurss
Nõnda võib kiitust avaldada kõigile, kes kasutavad mille tahes müümisel saaremaist osadust. Ö-tähe kujutised tee ääres, Saaremaa-nimeline viin, suitsukala söögiks pakkumine, vaade kadakasele karjamaale, viikingi-eesliide igasuguste asjade ees pole lihtsalt juhuslikud kujutised, viin, söök, vaade ja eesliide, vaid kiirgavad midagi erilist. Kliendid leiavad selle koha ja selle raha, mida vaja saaremaise elamuse saamiseks, ning kõik on rõõmsad. Saaremaist identiteeti on täiesti kohane käsitleda majandusliku ressursina.