TURISMIKONVERENTS Ajakiri Mo Saared tunnistati aasta turundusteoks

Mehis Tulk
, toimetaja
Copy
RAHUL: Võidurõõmu naudivad (vasakult) Helina Andruskevitšus, Koit Voojärv ja Kristina Mägi.
RAHUL: Võidurõõmu naudivad (vasakult) Helina Andruskevitšus, Koit Voojärv ja Kristina Mägi. Foto: Visit Estonia / Alar Truu

Kuressaares Thule kojas peetud üle-eestilisel turismikonverentsil selgusid aasta parimad turismiteod. Parimaks turundusteoks valis turismikogukond piirkonnaajakirja Mo Saared väljaandmise ja parimaks turismitooteks Kivitalu helistuudio.

Saaremaa turundamiseks andsid Saaremaa vallavalitsus ja Visit Saaremaa kolm aastat välja ajakirja Mo Saaremaa, kuid selle suve hakul vaatasid saarlased kodusaarest kaugemale. Eesmärgiks võeti propageerida nii sise- kui ka välisturistile saarte elustiili laiemalt. Saaremaa, Muhu, Vilsandi, Abruka, Hiiumaa ja Ruhnu lood, näod ja teod koguti ajakirja Mo Saared.

"Kui esialgu oli kogukonnas ehk väikest hirmugi, et nii pisendame Saaremaad, siis tegelikult oli tulemus just vastupidine," ütles ajakirja käivitanud Visit Saaremaa endine juht Helina Andruskevitšus, kelle sõnul aitas uus väljaanne nii külalistel kui ka ettevõtjatel saada paremat pilti, kus oleks kasulik koostööd teha ja milles eristuda.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles