Neh, ega neid naljairmuga kottu välja ep suagid, et tohtri juure minna. Ma ole ikka arvan, et kui mõni miesterahvas kuskilt tohtri uksest juba sisse vaob, et siis tuleks teene otsast-otsani läbi uurida, sest ühna tõesti oo taal küll juba suur äda käe seks aaks. Tiagid, mis naad pelgavad. Põle kellegid jutt, et ah mool põle äda midad ja sie lähäb varsi üle jälle.
Aga Muhus pietse tuleva laupa miestepääva laupaõhtat. Oodetse iseäranis isaseid inimesi mudud. Ja kuulda suab juttusid mieste elust ja miestele ja lauldasse ja mäŋŋetse pillisid. Ja luuletusi kuuleb ja pirekse põlast suab ikka kua. Kellu viiest akkab pidu pihta ja raha küsitse viis eurut. Vat sõuke vägev pidu tuleb.
Ja pühabe omingu oodetse jälle peresid lasteaida, kellu ühestteistmest. Ikka jälle sõnna terve pere omingule. Ja raha küsitse jälle seitse eurut pere kääst. Nõnna et iseenesestki aru suaja, et mida suurem oo vahmiil, seda kasulikum oo.
Aga vahepiale muid uudissime kua. Ilja aa iest leidis üks Muhu mies Lepanalt linnurõnga. Et meitel oo kua sii ornitoloogisid, siis sattus nõuke rõŋŋas Koguva Laasu Hannese kätte. Ja mis tulli välja? Selle rõnga oo mikskitmuodi äe kaotan masu üks kolmekümne vuastane kaagas oln, kis olli selle omale jalga suan 1996. vuastal Saksamual. Inä kust linnud rüistes siia tulavad!