Toidufirmade Saaremaa suvi Üks pikk suur laupäev, 10 nädalat jutti

Kertu Kalmus
, Saarte Hääle vanemtoimetaja
Copy
Õlleköögi tegevjuht ja pruulmeister Alo Väli
Õlleköögi tegevjuht ja pruulmeister Alo Väli Foto: Maanus Masing / Saarte Hääl

Turism ja kiire suvehooaeg mõjutavad Saaremaa ettevõtteid läbi toiduainesektori, rääkisid saare ettevõtjad Äripäeva raadio saates “Äri Eestimaal”.

“Kuressaares on nädal aega enne jaanipäeva see aeg, kus meie jaoks algab üks pikk, pikk suur laupäev, lihtsalt 10 nädalat jutti,” rääkis Karine Mägi, kes avas 2020. aastal Kuressaare kesklinnas kiiresti suure populaarsuse saavutanud Bönsi kohviku.

Kuigi õllemüügi jaoks on suvi kõige suurema nõudluse aeg niikuinii, siis Saaremaa sesoonsuse eripära lisab saare õlletootjate jaoks omamoodi väljakutset.

Pihtla õlleköök on viimaste aastate jooksul tegelenud turismiteenuse arendamisega, avatud on oma mekituba ja pakutakse gruppidele õlletootmise tuure, ja leidnud selle hooaega tasakaalustavana.

“Turism toetab tugevalt. Talve madalhooajal tegelikult ongi nii, et kukub ju horeca sektor üsna tugevalt tagant ära, ja siis lisaks jaemüügikettidele on turism nagu tugevalt toetav,” rääkis pruulmeister ja ettevõtte juht Alo Väli.

Kuula saadet siit!

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles