:format(webp)/nginx/o/2025/02/19/16666991t1hb6a5.jpg)
Kolmapäeva päeval mõjutas tehniline rike hädaabinumbri 112 tööd ja hädaabiteadete menetlemist, mistõttu oli hädaabikõnedele vastamise ooteaeg tavapärasest pikem. Probleem on nüüdseks lahendatud.
Kolmapäeva päeval mõjutas tehniline rike hädaabinumbri 112 tööd ja hädaabiteadete menetlemist, mistõttu oli hädaabikõnedele vastamise ooteaeg tavapärasest pikem. Probleem on nüüdseks lahendatud.
Kell 15 teatas häirekeskus, et 112 hädaabinumbri tehniline rike on kõrvaldatud ning töö taastatud.
Hädaabikõnede menetlemine toimub tavapäraselt. Häirekeskus teeb koostööd Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskusega (SMIT), et selgitada välja rikke põhjused.