Skip to footer
Saada vihje

Tarbijakaitse nõudis ärajäänud lennu eest reisijale hüvitise välja

Pilt on illustratiivne.

Tarbijavaidluste komisjon otsustas, et Tallinna–Kuressaare lennuliini opereeriv ettevõte peab kliendile hüvitama ärajäänud lennu piletiraha ja maksma 250 eurot hüvitist.

Pool aastat tagasi pöördus rahulolematu reisija tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti poole, kuna NyxAir OÜ polnud nõus ärajäetud lennule ostetud piletit hüvitama. 21. septembril väljuma pidanud lennule pääsemiseks käis reisija välja 25 eurot ja 50 senti.

Lennule eelnenud päeval sai reisija teate, et lend on tühistatud ja piletiraha tagastamise või lennupileti muutmise jaoks on vaja pöörduda klienditoe poole. Samal õhtul kell 23 tuli teine kiri, milles NyxAir lubas anda endast kõik, et lend siiski toimuks. Kas aga toimub, pidi selguma alles hommikul. Selleks hetkeks oli tarbija juba ostnud bussipileti Kuressaarde. Nüüd soovis ta lennupileti hüvitamist, aga NyxAir keeldus.

Kommentaarid
Tagasi üles