Skip to footer
Saada vihje

Kriitiline sotsiaalmeedia postitus andis pitsamüügile hoopis hoogu juurde

KOGU DRAAMA IVA: Classicu kohviku teenindaja Aveli demonstreerib kahe pitsakarbi suuruse erinevust – paremal on õige karp, kuhu sisse käivad suured pitsad, nagu oli ka kriitilise postituse teinud kliendi tellimus. Vasakul aga peopitsa karp, kuhu pitsa tegelikult pandi, sest teised karbid olid lihtsalt otsa saanud.

Kuressaare Classicu kohviku pitsa ja selle pakendamiseks kasutatud karbi kohta sotsiaalmeediasse tehtud pahane postitus tegi kohviku antireklaami asemel hoopis vastupidist ning suurendas pitsade müüki.

Loetud päevad tagasi postitas pettunud kohvikuklient portaali "Märgatud: Saaremaal" pildi koos kommentaariga: "Tellisin suure pitsa, sain suure karbi. Pitsa ise oli umbes veerand karbi suurune, ilmselt uus dieediversioon? Maitse oli okei, aga pettasaamise maitse jäi suhu kauemaks."

Üle 70 jagamise ja 190 kommentaari pälvinud postituse kommentaarides tekkis spontaanne huumorinurk, kus omajagu mainimist leidis ka Eesti majandus: "Eestis on inflatsioon lihtsalt nii suur, et tellimuse esitamisest valmimiseni kulunud ajaga kallinesid toorained nii palju, et ei võimaldanud saadud raha eest suuremat." Teine kommenteerija arvas, et küllap inflatsioon sõi pitsa ära, kolmas kirjutas: "Ostja ei pannud tähele, et pitsat müüdi brutona. Käibemaks, tulumaks, tööjõukulu, kulleriteenus, katusemaks – jääbki üks neljandik pitsast alles."

Kommentaarid
Tagasi üles