Laevabufee pakkus hapuks läinud heeringat (3)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Heeringas.
Heeringas. Foto: Mihkel Maripuu

Nädal tagasi õhtuse laevaga üle väina tulnud saarlasest riigikogu liige Kalle Laanet tõstis pahaaimamatult bufees oma taldrikule heeringa, mis osutus riknenuks.

Möödunud neljapäeva õhtul kella üheksase laevaga Virtsust kodupoole teel olnud Laanet otsustas bufeevalikus supi ja heeringa kasuks. Supi sõi ta ära, heeringas jäi alles. "Nii kui esimese tüki võtsin heeringast, sain aru, et tegemist on täiesti halvaks läinud kalaga," rääkis Laanet. Samamoodi polnud kõige värskem salat, mis majoneesi ja hapukoorega segatud. Laanet jättis toidu söömata ja läks ütles teenindajatele, et nad koristaksid selle külmletist ära. Teenindajad olid viisakad ja tegidki seda. "Minu meelest on see selles mõttes halb märk, et meie külalised saavad ju esimese mulje osaliseks just laeva peal," sõnas Laanet. "Ja kui seal pakutakse mittekvaliteetset toitu, siis selline on ka esmane mulje meie külalislahkusest."

Laevatoitlustaja Baltic Restaurants Estonia müügi- ja turundusjuhi Tiiu Endriksoni sõnul on tegemist äärmiselt kahetsusväärse juhtumiga, sest nende jaoks on esmatähtis kvaliteetse, mitmekülgse ja ohutu toidu pakkumine. 

Ta märkis, et kvaliteedi ja ohutuse tagamiseks vahetavad nad bufees toitu mitu korda päevas ja seda ka juhul, kui eelmine partii pole veel otsa saanud. Sama reegel kehtivat nii kuumadele kui ka külmadele toitudele. 

"Garanteerime, et ükski õhtune reisija ei pea sööma hommikul valminud ja bufeesse asetatud toitu," kinnitas Endrikson. "Samuti mõõdame pidevalt nii külmiku kui ka toodete temperatuuri, et välistada igasugust riknemist ning pakkuda sööjatele ohutut ja kvaliteetset kõhutäit."

Neljapäeva õhtul, pärast kliendilt saadud tagasisidet, eemaldasid teenindajad tema kinnitusel terve partii heeringat kohe müügiletist ning kokad kontrollisid ka ülejäänud kala üle. 

"Ülejäänud kala puhul riknemist ei leitud, mistõttu on alust arvata, et kahjuks oli tegemist õnnetu juhusega," tunnistas Endrikson. "Vabandame veel kord ja lubame, et toiduohutuses me järeleandmisi ei tee ning vajadusel karmistame kvaliteedikontrolli veelgi," kinnitas müügi- ja turundusjuht.

Tagasi üles