/nginx/o/2020/07/30/13242242t1hb014.jpg)
Linnaruumi planeerimisel on praegusel ajal üks olulisemaid küsimusi see, kuidas lahendada parkimine. Elame ju “autostunud maailmas” ning väike Kuressaaregi on paratamatult üks osa sellest maailmast.
Linnaruumi planeerimisel on praegusel ajal üks olulisemaid küsimusi see, kuidas lahendada parkimine. Elame ju “autostunud maailmas” ning väike Kuressaaregi on paratamatult üks osa sellest maailmast.
Suur osa Kuressaare linnast on ehitatud sel ajal, kui autosid kas polnud veel üldse või oli palju vähem kui praegu.
Seega napib saare ainsas linnas parkimiskohti, päris parklatest rääkimata. Ning seda mitte ainult linnasüdames. Ka kortermajade juurde on parkimiskohti hädasti juurde tarvis.
Seoses Aia tänava rekonstrueerimisega terendab selle kandi elanikele võimalus saada 150-kohaline parkla.
Aia 64 korteriühistu inimesed leiavad aga, et rekonstrueerimisplaanides toodud lahendus on poolik ja ebaturvaline. Nende hinnangul peaks parkimiskohad asuma majade juures, mitte tänava Põduste jõe poolses küljes. Ning 150 kohast tulevikus kindlasti ei piisaks. Kas ka liiklusala asjatundjad Aia tänava elanike arvamust jagavad – eks see paista.