Visit Saaremaa loobus oma turismiajakirjast ja paneb leivad hiidlastega ühte kappi

Raul Vinni
, ajakirjanik
Copy
MO SAAREMAA nime ei saa ajakiri edaspidi kanda, sest hiidlastele see küll ei meeldiks.
MO SAAREMAA nime ei saa ajakiri edaspidi kanda, sest hiidlastele see küll ei meeldiks. Foto: Repro

Senise turismiajakirja Mo Saaremaa asemel antakse 2022. aasta tutvustav trükis välja kahasse Hiiumaa turismiarendajatega. Hiidlased teevad endale lisaks ka eraldi ajakirja, saarlased mitte.

Koos ajakirja tegemisel lähtus Visit Saaremaa riigi tasandil tehtud otsusest, et sihtkohad ei ole enam maakonnapõhised, vaid hõlmavad suuremat piirkonda. Üks selliseid on Saare ja Hiiu maakond, mistõttu kajastabki ajakiri tööpealkirjaga Mo Saared Saaremaad, Hiiumaad, Muhut ja Ruhnut.

“Piirkonna terviklik turundamine nii kodu- kui ka välisturgudel on efektiivsem kui iga saare individuaalsed ühekordsed turundustegevused,” ütles Visit Saaremaa brändi haldava vallavalitsuse turismi- ja turundusteenistuse turismispetsialist Kristina Mägi. Seetõttu on tema sõnul iseenesestmõistetav, et Mo Saaremaa kontseptsioon mõtestatakse ümber.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles