JUHTKIRI Business as usual Musta Kassi moodi

Copy
Tene Laul
Tene Laul Foto: La Tene fb

Saarlanna Tene Laul on oma Must Kass OÜ-ga edukas ettevõtja. Koos Tomas Süllaga kümme aastat tagasi püsti pandud firma saavutas 2022. aastal miljonikäibe ja sai Äripäevalt Gaselli tiitli. Ning kordas sama saavutust mullu.

Majandusaasta aruande järgi tilkus kivimüügist 2022. aastal puhaskasumi reale 154 000 eurot. Eestlaste jätkuvat kiviusku näitab tõsiasi, et Kuressaarest alustanud ettevõte laienes kauplusega pealinna, millele lisandub e-kaubandus. See võimaldab palgal hoida paarikümmet inimest ja nii on Must Kass OÜ tänuväärne osa Eesti majandusest.

Iga ettevõtte majandustegevusest moodustab olulise osa turundus ja sellega tegeleb Must Kass OÜ brändi "Esoteerikabutiik La Tene" üks omanikest Tene Laul. Peamiselt on turunduskanaliks sotsiaalmeedia ja Instagram, millel ligi 16 000 jälgijat. Huvilistele lugemiseks sajad postitused.

Üdini positiivse kõrval on kahjuks varjuküljed. Nimelt leiavad mitmed Saaremaa inimesed, et La Tene Instagrami konto on lisaks turundusele kasutusel ka ähvardavate sõnumitega sihtimiseks. Neile, kellega võiks justkui olla n-ö kana kitkuda. Sõnumid "läbi lillede".

Jättes kõrvale naabrite kirjeldatud ebameeldivad kontaktid ja konfliktid Tene Lauluga, tuleb siinkohal tõdeda, et ühtegi Instagrami kontot ei pea sunniviisiliselt kindlasti jälgima, postitusi endale kahjulikult tõlgendama ja mõne krüptilise sõnumi pärast ennast halvasti tundma.

See on lihtsalt turundus, "tavaline äri".

Tagasi üles