Saada vihje

Sild üle Suure väina Silla ehitamine ei ole mitte ainult loogiline, vaid ka hädavajalik samm!

Copy
Praamijärjekord Virtsus 19. juulil 2024
Praamijärjekord Virtsus 19. juulil 2024 Foto: Erakogu

"Suure väina püsiühenduse rajamine on küsimus, mis on rohkem kui kümnendi vältel tekitanud tuliseid arutelusid. Saarlaste ja mandrielanike jaoks on püsiühenduse puudumine muutunud igapäevaelu tüütuks probleemiks, mille lahendamisega ei saa enam oodata," kirjutavad Tallinna Pelgulinna riigigümnaasiumi õpilased Mia Valk, Ingrid Grusdam ja Madli-Triinu Kreutzwald.

Silla ehitamine ei ole mitte ainult loogiline, vaid ka hädavajalik samm, et tagada piirkonna areng, parandada keskkonna seisundit ja pakkuda saarlastele paremat elukvaliteeti. Selgitame, miks sild on rahastamist väärt lahendus.

Praegune parvlaevasüsteem on oma aja ära elanud. Iga-aastane tihe laevaliiklus tekitab märkimisväärse süsinikujalajälje, mis on vastuolus Eesti keskkonnahoiu põhimõtetega. Iga sõidu kohta eritab praam 3,9 kilogrammi CO2. Aastas tehakse Kuivastu–Virtsu laevateel umbes 17 290 reisi. Ligikaudu 6800 nendest reisidest toimub suviti. See teeb kokku 67,4 tonni CO2 aastas.

Tagasi üles