:format(webp)/nginx/o/2025/03/11/16708179t1hdcd3.jpg)
Saarte Hääles 9. märtsil ilmunud uudise "Silmaarst Marta Virves läks pensionile" peale võttis toimetusega ühendust üks dr Virvese patsient (nimi on toimetusele teada), kes maksis prilliklaaside vahetamise eest, kuid pole oma prille kätte saanud.
Saarte Hääles 9. märtsil ilmunud uudise "Silmaarst Marta Virves läks pensionile" peale võttis toimetusega ühendust üks dr Virvese patsient (nimi on toimetusele teada), kes maksis prilliklaaside vahetamise eest, kuid pole oma prille kätte saanud.
"Sellest on juba kuu aega tagasi, kui dr Virvese silmakliinikust prillid tellisin. Maksin raha ette ja jäin ootama – kolm-neli nädalat pidi aega minema, kuni prillid valmis saavad. Kuna ma ei ostnud uusi prille, vaid lasin oma prilliraamidel klaasid vahetada, läks töö maksma 160–170 eurot. Olen dr Virvese patsient olnud üle 30 aasta ja kogu selle aja pole mul olnud tema kliinikule midagi ette heita.
Nüüd aga on kliinik suletud ja prillid, mille eest on makstud, on mul siiani kätte saamata. Olen korduvalt proovinud dr Virvesega ühendust saada – ka tema isiklikul mobiilinumbril –, aga see ei ole siiani õnnestunud.
Dr Virves või tema volitatud isik võiks kas või Saarte Hääle kaudu informeerida oma patsiente/kliente, millal või mis aja jooksul nad oma tellitud prillid kätte saavad."