PRFoods´i veebruarikäive vähenes möödunud aastaga võrreldes 25,7 protsenti 5,67 miljonile eurole.
Vetteli emafirma käive vähenes veerandi võrra
Müügikäibe vähenemine tuli peamiselt kala ja kalafilee tootegrupist, mille müük kokku vähenes 1,92 miljonit eurot, teatas PRFoods börsile.
Trio Trading Ab Oy´s vähenes tootegrupi müük aastaga 1,17 miljonit eurot ja GourmetHouse OÜ-s 610 000 eurot seoses 2018. aasta veebruari-märtsi toore kala kampaaniaga, mida sel aastal ei toimunud.
Grupi Ühendkuningriigi ettevõtete käive vähenes samal perioodil 70 000 eurot ning grupi teiste ettevõtete ehk Heimon Kala Oy, Överumans Fisk AB, Vettel OÜ ja RedStorm OÜ käive vähenes 60 000 euro võrra.
Kala ja kalafilee tooterühma osakaal käibest vähenes 14,1 protsenti võrreldes eelmise aasta veebruariga, kuum- ja külmsuitsutatud ning muude kalatoodete osakaal kasvas kokku 14,8 protsenti.
Kolme suurima sihtturu käive oli veebruaris kokku 5,24 miljonit eurot ning see moodustas 92,4 protsenti kogukäibest.
Soome müük moodustas 3,99 miljonit PRFoods´i käibest, järgnesid Ühendkuningriik 830 000 ja Eesti 420 000 euroga.
Muude riikide 430 000-eurosest käibest moodustas Prantsusmaa 100 000, Kreeka 70 000 ja Belgia 50 000 eurot.