Saada vihje

Praamipiletite müük oli pühadel häiritud (1)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Parvlaev Piret Virtsu-Kuivastu liinil.
Parvlaev Piret Virtsu-Kuivastu liinil. Foto: Tairo Lutter / Postimees

Eile TS Laevade lehekülge praamid.ee tabanud tehnilise rikke tõttu oli praamipiletite müük häiritud ning paljud reisijad seetõttu nördinud ning tekkinud olukorrast häiritud.

Eile hommikul postitas Praamid.ee oma Facebooki lehele, et tehnilise rikke tõttu ei pääse ligi praamid.ee kodulehele. Lisaks anti teada, et tehnilise rikke tõttu ei ole sadamates võimalik piletite eest pangakaardiga maksta: "Palun olge teadlikud, et tehnilise rikke tõttu ei saa sadamates maksta piletite eest pangakaardiga. Palume kaasa võtta sularaha. Palume vabandust tekkinud olukorra pärast! Lahendame probleemi nii kiiresti, kui võimalik.»

Peagi saadi küll probleemile jälile, kuid kodulehe töökorras olekust hoolimata ei ole sealt võimalik pileteid osta. "Lahendame probleemi nii kiiresti, kui võimalik. Palume vabandust ebamugavuste pärast," postitas Praamid.ee enda Facebooki leheküljel. 

Tihedal päeval esinenud tõrked ajasid mitmetel reisijatel harja punaseks ning vedajale arvel tehti seoses tihti esinevate probleemidega etteheiteid. 

Postimehe andmeil selgitas TS Laevade kommunikatsioonijuht Sirle Arro, et rikke tingis tulemüüri tarkvara viga. «Tootja on veast teadlik ja tegeleb probleemiga. Eile lahendasime olukorra ajutiselt sellega, et tõstsime lehekülje teisele veebilehele. Probleemi tuvastamise, reageerimise ja lahenduse väljatöötamisele kulus ligi kolm tundi,» ütles ta. 

Praeguseks on taastunud ka kaardimaksesüsteemid ja hoolimata ka täna esinenud veebilehe tõrkest, on praeguseks probleemid likvideeritud.

Tagasi üles