Saaremaad promotakse uue lause ja logoga

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: Saarte Hääl

Visit Saaremaa võtab tasapisi turundamisel kasutusse värskelt valminud uut visuaalset väljanägemist ja uut tunnuslauset “Kena lugu”.

Organisatsiooni juhi Margit Kõrvitsa sõnul on tegemist logo muutmisega. See vajadus tekkis turundusstrateegia loomisega. Strateegia ise on laiem ning visuaalse kommunikatsiooni arendamine on Kõrvitsa sõnul vaid üks osa eesmärkidest. 

“Veel aasta tagasi oli olukord, kus puudus ühtne juhend või manuaal erinevate visuaalsete lahenduste jaoks,” selgitas Visit Saaremaa juht. 

Logo kaasajastamiseks telliti 4500 euro eest terve komplekt, kus on muudetud nii logo, kirjatüüpi, elemente, värve kui ka kujunduste põhju reklaamide, meenete, esitluste ja muu taolise jaoks. Lõplik juhend valmib jaanipäevaks. 

Logo üks osa on lained. Lainetel on veel omakorda erinevad kasutusversioonid – otseselt mereteema, aga ka heliread, matkarajad või angerjad. Töö autor on Erik Teemägi disainiagentuurist Putka. 

“Lisaks võtame kasutusele tunnuslause “Kena lugu”,” rääkis Kõrvits. Tema sõnul on “kena” väga ainuomane saarlaste sõna, millega saab väljendada ja iseloomustada kõike. Lood aga räägivadki saarest. Neid kahte sõna koos saab kasutada erinevates situatsioonides ja erineva intonatsiooniga.

Tagasi üles