LUGEJA PÖÖRDUMINE Kuressaare perearstikeskusega ei saa ühendust

PEREARSTIKESKUSE JUHT Mari Soots tunnistab, et kuna teenindada on ligi 10 tuhat klienti, siis telefonikõnede hulk on tõesti suur, aga igale helistajale, kes liinile ei pääse, helistab pereõde igaljuhul tagasi 2-3 tunni jooksul.
PEREARSTIKESKUSE JUHT Mari Soots tunnistab, et kuna teenindada on ligi 10 tuhat klienti, siis telefonikõnede hulk on tõesti suur, aga igale helistajale, kes liinile ei pääse, helistab pereõde igaljuhul tagasi 2-3 tunni jooksul. Foto: Maanus Masing / Saarte Hääl

Saarte Hääle poole pöördus Kuressaare perearstikeskuse kliendi lähedane murega, et keskust on telefoni teel võimatu kätte saada ja rääkida saab vaid robotiga.

"Kui doktor Anu Krischka oli veel perearst, piisas retseptiravimi saamiseks telefonikõnest pereõele, aga nüüd peab inimene helistama üldnumbrile, kust vastab robot, kes ütleb, et retseptisoovi edastamiseks tuleb ravimite nimed ette lugeda," rääkis murelik inimene.

Ka ei pea ta õigeks, et retsepti saab alles järgmiseks päevaks pärast kella viite. Muret teeb veel see, et kui ta on ravimite nimed ette lugenud, käib vaid mingi klõps ja seda, kas retseptisoov on ka kenasti edastatud, ei saagi justkui teada.

Tagasi üles