Nii palju vastukaja, kui reklaam, mis kutsub "meite pittu" ehk tähistama nii 200 aasta täitumist Eesti esimese mudaravila asutamisest Saaremaal kui ka Kuressaare linna sünnipäeva, pole saanud vist ükski Visit Saaremaa reklaam.
Juhtkiri ⟩ Hõlmad valla! Või kuidas?
Videoklipid kujutavad lokirullidega ja hommikumantlis naist, kes tuntud ja vähem tuntud saarlaste ees hõlmad avab ja lõpuks neile peokutse annab. Seda, mis mantli all, reklaami vaataja muidugi ei näe.
On neid, kes leiavad, et Visit Saaremaa uus reklaam on vahva ja naljakas. Teised jällegi nurisevad, arvates, et selline reklaam on arusaamatu. Kolmandad aga leiavad, et tegemist on mänguga hea maitse piiril või peavad klippe lausa siivutuiks. Jäägu igaühele oma arvamus.
Tõsi on aga see, et reklaami ülesanne on tähelepanu tõmmata ja eristuda. Selles mõttes saab Visit Saaremaa uusimat loomingut pidada igati õnnestunuks. Eriti arvestades, et klipid tehti valmis pea olematu eelarvega ning ise – ideest teostuseni.