:format(webp)/nginx/o/2025/06/03/16892209t1haffa.jpg)
Raadio Kuku kampaaniaga “Selge grupijuht” kutsub kõiki olema jaani ajal oma seltskonnale vajadusel kaine roolikeeraja. Kirja saab end panna nii Kuku raadio koduleheküljel, Saarte Hääle toimetuses või registreerimispunktides üle Eesti. Enne jaani loositakse registreerunute vahel välja väärt kingitusi.
Juba 29. korda kutsub Kuku jaanipidulisi kainele mõistusele ning soovib läbi kampaania ennetada joobes juhtimist ja vähendada liiklusohtusid. Osalema oodatakse kaineid juhte, kes hoolitseks jaanilaupäeval ja jaanipäeval ka selle eest, et keegi tema sõpradest või tuttavatest ülemeelikus tujus ise liiklusesse ei kipuks.
Registreerimiseks kliki SIIA või pane end kirja mõnes registreerimispunktis üle Eesti, näiteks Saarte Hääle toimetuses.
„Me ei tee seda kampaaniat auhindade ega numbrite pärast. Kahjuks on endiselt vaja igal aastal meelde tuletada, et liiklus ja alkohol ei sobi kokku,“ ütles Kuku raadio peatoimetaja Madis Kimmel. „Kui keegi otsustab enne jaane, et tema on seekord oma seltskonna kaine juht, on see üks lihtsamaid viise oma sõpradele ja perele head teha. Iga antud lubadus loeb ja võib päästa kellegi elu.“
Osaleda saavad kõik täisealised juhtimisõigusega Eesti elanikud. Registreerimine kestab 2. kuni 19. juunini. End saab kirja panna Kuku raadio kodulehel või registreerimispunktides kaheksas linnas kohapeal: Tallinnas, Tartus, Pärnus, Viljandis, Rakveres, Valgas, Kärdlas ja Kuressaares.
Kohapeal registreerunutele antakse kampaania kleebis, käepael, tunnistus ning alkoholivaba jook. Esimesed pooltuhat saavad lisaks parkimiskella. Kõik osalejad, sõltumata registreerimise viisist, osalevad ka auhinnaloosis.
Võitjad kuulutatakse välja 20. juunil Kuku raadio otse-eetris ja on hiljem leitavad ka siinsamas kodulehel. Loosi lähevad kaks Apple’i nutikella, viis A. Le Coqi suvekomplekti külmakoti, jookide, rannarätiku ja päikeseprillidega, kolm Maxima kinkekotti koos hea ja paremaga ning kolm Circle K 100-eurost kinkekaarti. Tallinnas kohapeal registreerujatel on võimalik osa võtta Seesam kindlustuse lisaloosist, mille auhinnaks on kaks alkomeetrit.
Kampaaniat toetavad A. Le Coq, Maxima, Seesam ja Circle K.
Eelmisel aastal osales kampaanias rekordilised 7618 raadiokuulajat.